Hrvatska video-igra Nephil’s Fall na Kickstarteru

Igra uvodi nekoliko inovativnih mehanika u poznati žanr. Exordium Games, game design studio iz Zagreba, na Kickstarteru je uz pomoć Ivana Nikolaševića iz agencije Advans predstavio projekt Nephil’s Fall – 2D fantasy metroidvaniju, za čiju je realizaciju skupio više od 30 tisuća dolara. Koncept igre baziran je na priči palih anđela koji su dali obećanje […]

Stižu i nove epizode: Hrvatska igra Bear With Me napokon gotova

Bear With Me će biti dostupan za PC, Mac i Linux po skromnoj cijeni od nekih pet eura, a sudeći prema viđenom, radit će se o dobroj investiciji za sve ljubitelje humora, horora, dijaloga, noira Hrvatski studio Exordium Games, uz pomoć agencije Advans i Ivana Nikolaševića, otkrio je kako je nakon prve epizode, stigla i […]

Povrat investicija kod marketinških kampanja

ROI je važna metrika za svaki segment poslovanja pa tako i za marketing, no očekivani povrat sredstava uloženih u medijsku kampanju ovisi o proizvodu, strukturi troškova proizvoda te industriji, komentira Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb. Kada govorimo o kampanjama koje uključuju različite medijske kanale bitno je uzeti u obzir da različiti tipovi medija imaju […]

Oglašavanje u posljednjem desetljeću i trendovi digitalizacije

Tradicionalni media mix više ne funkcionira, kaže Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb. Nema smisla slati poruke putem određenih medija u nadi da ćemo možda pogoditi dio skupine. To je u današnje digitalno doba jednostavno preskupo i nelogično. Nema smisla oglašavati ono što je oglašivaču u planu ili u fokusu, već treba oglašavati ono što […]

Novi netradicionalni medijski kanali komunikacije

Ivan Nikolašević, direktor Advans Zagreb, komentira da se virtualna stvarnost (VR) ili pak proširena stvarnost (AR) koje se intenzivno razvijaju i koriste na razvijenijim i budgetom izdašnijim tržištima ne smatraju samo novim metodama, već da se govori o potpuno novoj vrsti medijskog kanala. “Novi” medijski kanali nam omogućavaju osobniji i bliži pristup potrošaču, dodaje Ivan […]

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina

Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo. Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” […]

7 situacija iz kojih vas može izvući samo Suzuki S-Cross

Nije svaki auto za svakoga, niti za svaku priliku. Mali gradski automobili zgodni su, okretni, jednostavni za parkiranje i malo troše, limuzine pružaju komfor na duljim putovanjima, dok terenci život čine praktičnijim i zabavnijim. Za one koji ne pristaju na kompromise, već žele automobil koji je preuzeo najbolje od svake klase – tu su crossoveri, […]